Ahogy a vásárlói szokások átalakultak, úgy karácsonykor is több felhasználó találja meg a tökéletes terméket a személyre szabott feedes hirdetésekben – mialatt a netet böngészi, videókat néz YouTube- on vagy csak a legújabb trendeket nézi a levelezés közben.
Valójában a Google felhasználóinak 91%-a azt állítja, hogy valamilyen vásárlást vagy termékkel kapcsolatos műveletet hajtott végre amint meglátta a terméket, szolgáltatást vagy új márkát fedezett fel. A Discovery hirdetések most két új elrendezést kínálnak, amelyek elősegítik a felhasználók érdeklődését Discover, Youtube és a Gmail felületén, plusz a közönség munkafolyamatokat egyszerűsítették, hogy jobb kapcsolatot teremthessenek a vásárlókkal.
Ha a Discovery hirdetéseket a már meglévő kampányokkal párosítjuk, mint Google Kereső, Youtube vagy akár közösségi oldalakkal sokkal gazdagabb közönséget kapnak amiből egy sokkal személyreszabottabb hirdetési élményt tudnak adni.
Új magával ragadó hirdetési élmény
A Discovery hirdetések most két új elrendezést tartalmaznak, amelyek optimalizálják a mobil nézetet a Google hírcsatornáiban, hogy ezzel is növeljék a fogyasztók cselekvésre ösztönzését. Az új 4:5-es portré arány segít abban, hogy a terméket vagy szolgáltatást jobban bemutatható legyen a felhasználóknak.
A BFGoodrich a Michlen márkanév alatt futó gumiabroncs márka. A 2020 elején elindított Discovery hirdetések célja a potenciális ügyfelek és feliratkozók szerzése volt. A márka vizuálisan inspiráló eszközöket használt fel annak érdekében, hogy a legfontosabb előnyöket, mint például a programkezdeményeket és a 24 órás elérhető támogatás az olyan közönségek számára, mint az építőipari szakemberek és barkácsolók számára. Ennek eredményeként 30-szoros konverziós arányt értek el.
“ A Discovery hirdetések nagyon hatékony és méretezhető új lead megoldást kínálnak a közösségi és a Google keresési kampányok mellett”- mondja Jordan V. Tucker, a Michlen N.A kereskedelmi kommunikációs igazgatója.
Egyszerűbb közönség folyamatok gazdagabb betekintéssel
Azok a hirdetők akik Discovery hirdetésekkel használják a közönség bővítést 52%-kal több konverziót látnak az eredetileg kiválasztott közönséghez. A következő hetekben még egyszerűbb lesz megtalálni a megfelelő közönséget és részletes előrejelzéssel megalapozottabb döntéseket hozhatunk. Mostantól beállíthatunk közönség kizárásokat is kampány alkotáskor. Ez különösen hasznos lesz, ha új ügyfeleket szeretnénk elérni, ahelyett, hogy újból bekéne vonni a már meglévő közönséget.
Tippek a jobb Discovery hirdetésekhez a jövőben
Amikor a következő évi terveket készíti el a Discovery hirdetésekhez mindenképpen érdemes figyelembe venni a következő szempontokat:
- Kezdjen a legjobb kreatívokkal: Használja a legjobb minőségű képeket (1200×1200 és 1200×628 méretben) amik a terméket helyezik középpontba és legalább 5 változatban töltse fel.
- Megfelelő keret kiválasztása: Annak érdekében, hogy a kampány tudjon optimalizálni érdemes a napi keretet legalább 10-szer akkorára beállítani mint amennyi a célzott műveletenkénti költség és várjuk meg míg legalább 40 konverziót generál a kampány, mielőtt bármilyen változtatást is eszközölne.
Adjunk időt a kampánynak: Várjunk legalább 2-3 hetet mielőtt bármilyen komolyabb módosítást is eszközölne.