Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új lehetőségek a Google Ads Discovery kampányokban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.12.07.

Ahogy a vásárlói szokások átalakultak, úgy karácsonykor is több  felhasználó találja meg a tökéletes terméket a személyre szabott feedes hirdetésekben – mialatt a netet böngészi, videókat néz YouTube- on vagy csak a legújabb trendeket nézi a levelezés közben.

Valójában a Google felhasználóinak 91%-a azt állítja, hogy valamilyen vásárlást vagy termékkel kapcsolatos műveletet hajtott végre amint meglátta a terméket, szolgáltatást vagy új márkát fedezett fel. A Discovery hirdetések most két új elrendezést kínálnak, amelyek elősegítik a felhasználók érdeklődését Discover, Youtube és a Gmail felületén, plusz a közönség munkafolyamatokat egyszerűsítették, hogy jobb kapcsolatot teremthessenek a vásárlókkal.

Ha a Discovery hirdetéseket a már meglévő kampányokkal párosítjuk, mint Google Kereső, Youtube vagy akár közösségi oldalakkal sokkal gazdagabb közönséget kapnak amiből egy sokkal személyreszabottabb hirdetési élményt tudnak adni.

Új magával ragadó hirdetési élmény

A Discovery hirdetések most két új elrendezést tartalmaznak, amelyek optimalizálják a mobil nézetet a Google hírcsatornáiban, hogy ezzel is növeljék a fogyasztók cselekvésre ösztönzését. Az új 4:5-es portré arány segít abban, hogy a terméket vagy szolgáltatást jobban bemutatható legyen a felhasználóknak. 

A BFGoodrich a Michlen márkanév alatt futó gumiabroncs márka. A 2020 elején elindított Discovery hirdetések célja a potenciális ügyfelek és feliratkozók szerzése volt. A márka vizuálisan inspiráló eszközöket használt fel annak érdekében, hogy a legfontosabb előnyöket, mint például a programkezdeményeket és a 24 órás elérhető támogatás az olyan közönségek számára, mint az építőipari szakemberek és barkácsolók számára. Ennek eredményeként 30-szoros konverziós arányt értek el.

“ A Discovery hirdetések nagyon hatékony és méretezhető új lead megoldást kínálnak a közösségi és a Google keresési kampányok mellett”- mondja Jordan V. Tucker, a Michlen N.A kereskedelmi kommunikációs igazgatója.

Egyszerűbb közönség folyamatok gazdagabb betekintéssel

Azok a hirdetők akik Discovery hirdetésekkel használják a közönség bővítést 52%-kal több konverziót látnak az eredetileg kiválasztott közönséghez. A következő hetekben még egyszerűbb lesz megtalálni a megfelelő közönséget és részletes előrejelzéssel megalapozottabb döntéseket hozhatunk. Mostantól beállíthatunk közönség kizárásokat is kampány alkotáskor. Ez különösen hasznos lesz, ha új ügyfeleket szeretnénk elérni, ahelyett, hogy újból bekéne vonni a már meglévő közönséget.

Tippek a jobb Discovery hirdetésekhez a jövőben

Amikor a következő évi terveket készíti el a Discovery hirdetésekhez mindenképpen érdemes figyelembe venni a következő szempontokat:

  1. Kezdjen a legjobb kreatívokkal: Használja a legjobb minőségű képeket (1200×1200 és 1200×628 méretben) amik a terméket helyezik középpontba és legalább 5 változatban töltse fel. 
  2. Megfelelő keret kiválasztása: Annak érdekében, hogy a kampány tudjon optimalizálni érdemes a napi keretet legalább 10-szer akkorára beállítani mint amennyi a célzott műveletenkénti költség és várjuk meg míg legalább 40 konverziót generál a kampány, mielőtt bármilyen változtatást is eszközölne.

Adjunk időt a kampánynak: Várjunk legalább 2-3 hetet mielőtt bármilyen komolyabb módosítást is eszközölne.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet