Az Apple legújabb App Tracking Transparency rendszere megköveteli a fejlesztőktől, hogy engedélyt kérjenek, amikor más cégek alkalmazásaiból és webhelyeiről származó információkat felhasználnák reklámcélokra, még akkor is ha már rendelkeznek a felhasználó beleegyezésével.
Az Apple által kiadott dokumentációban megtalálhatóak azok a törvények és szabályoknak aminek meg kell felelnie az applikációnak.
Előreláthatóan ingadozni fognak az IOS alkalmazásokra célzott kampányok
Miután az Apple ATT életbe lép az IOS alkalmazás kampányok valószínűleg ingadozni fognak. A kampányok teljesítménye előreláthatóan csökkenő tendenciát fog mutatni. A Google azt javasolja, hogy fokozottan figyeljék a kampánykezelők az IOS alkalmazás kampányokat.
Telepítse az Apple SKAnetwork API-ját
A SKA network az Apple új keretrendszere, amely ellenőrzi a különféle hirdetési hálózatokból történő telepítéseket, ahol az alkalmazást hirdeti. A SKAnetwork megoldásait könnyen alkalmazhatjuk, ha frissítjük a Google Analyitcs for Firebase legújabb verziójára a rendszert. Ez a rendszer automatikusan regisztrálja az alkalmazásokat a SKAnetwork hozzárendeléséhez és segít a konverziók mérésében azon felhaánóknál, ahol rendelkezik engdéllyel. További alternatív megoldásként használható az SDK, amely támogatja az SKAnetwork alkalmazást, vagy sajátkezüleg is meg lehet valósítani a SKAnetwork rendszerében.
AZ IOS alkalmazás kampányok esetében csak tCPI vagy tCPA ajánlattételt alkalmazzon
Az SKAnetwork korlátozásai miatt konszolidálni kell a 8 vagy annál kevesebb alkalmazástelepítésre létrehozott kampányokat. Ha a fiók részt vesz a tROAS kampányok bétaverziójában IOS rendszeren, akkor a Google azt javasolja, hogy szüneteltesse az olyan kampányokat és térjen vissza a tCPA kampányokra.
Jelentések az IOS alkalmazás kampányokról a Google Ads rendszerében
Ahhoz, hogy lássuk a SKAnetwork jelentési adatait, akkor az Apple ATT bevezetését követően a Jelentések-Egyéb-SKAN – konverziók oldalra kell belépnünk. Az SKAnetwork jelentés adatait a következő hónapban a Google Ads APIban is benne lesznek.
Védje az IOS bevételszerzését az AdMob új funkcióival
Ha a fiókban hirdetnek IOS alkalmazásokat akkor az AdMob Súgó-ban rengeteg hasznos tanácsot lehet találni a beszerzések javításában.
Ebben az oktatósorozatban folyamatos útmutatást kapnak a felhasználók a legújabb IOS kampányok, ajánlattételben és mérési újításokban történő újításokról. Ez segíthet a kampányok javításában.