Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google visszavonja a cél-CPA és cél-ROAS ajánlattételi stratégiát

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.03.18.

A Google a háttérbe helyezi a cél-CPA és cél-ROAS ajánlattételi stratégiát, és a jövőben a konverziók maximalizálás és konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégia lesz az fókuszban. A Google állítása szerint, ez nem jelenti azt, hogy tCPA és tROAS ajánlattételi stratégia megszűnne.

A változtatás célja, hogy a hirdetőknek segítsen javítani a teljesítményen, mivel a konverziók maximalizálás és a konverziós érték maximalizálás ajánlattételi stratégiák agresszívabbak lesznek a bevételek növelésében és a CPA-k csökkentésében. 

A konverziók maximalizálása ajánlattételi stratégia figyelmen kívül hagyja a CPA-t, így sokszor megeshet, hogy jóval magasabb CPA-t tapasztalunk, mint az általunk elvárt lenne. A jövőben lehetőségünk lesz beállítani egy küszöbértéket, amivel ezt tudjuk majd szabályozni. A küszöbértéket opcionálisan használhatjuk a konverziók maximalizálásánál és a konverziós érték maximalizálásánál is. 

Mikor lép életbe ez a változás?

2021 áprilisától várhatóan megjelenik a konverziók maximalizálásánál és konverziós érték maximalizálásánál is az új küszöbérték, amivel majd tudjuk szabályozni az ajánlatokat. A Google azt nem közölte, hogy a cél-CPA és cél-ROAS mikor fog megszűnni, de ezzel a változtatással elképzelhető, hogy hamarosan elbúcsúzunk tőlük. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet