Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az ügyfélegyezési listákkal való munka megkönnyítése

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.05.05.

Az ügyfélegyezési listák (customer match) segítségével, lehetőségünk van szorosabb kapcsolatot kialakítani az ügyfeleinkkel, amely egy remek célzási lehetőség. Az ilyen típusú listákat felhasználhatjuk a Keresési, Shopping, Videó és Discovery kampányoknál is. 

Az Ügyfélegyezés használatának még könnyebbé tétele érdekében a Google új frissítéseket tett közzé, amelyek segítségével több ügyfelet érhetünk el és javíthatunk a teljesítményen. 

Az ügyféllista feltöltésekor kapunk egy százalékos arányt, amit egyezési arányként tüntet fel a rendszer.  Korábban a lista feltöltésekor még várnunk kellett, hogy megkapjuk ezt a százalékos arányt, most már azonnal látható lesz. 

Az egyezési arány javítása érdekében, minél több adatot érdemes megadni az ügyféllistában. Azoknál a hirdetőknél, akik kétféle ügyfélinformációt töltöttek fel, átlagosan 28 %-al növekedett az egyezési arány, akik pedig három ügyfél információt is megadtak, 35 %-os növekedést tapasztalhattak. 

A listafeltöltéssel, kis listamérettel vagy kis mennyiséggel kapcsolatos ügyfélegyezési problémák javításáról részletes leírás található a support oldalon. 

Tartsunk naprakészen a listáinkat az ajánlások segítségével

A listák frissítése kulcsfontosságú az ügyfélegyezés szempontjából.A listák egy idő után elévülnek, ezért fontos, hogy naprakészen tartsuk azt. Az ügyfélegyezési listák átlagosan 17 %-al növekednek forgalom és konverziós szempontból is, miután frissítésre kerülnek. Azért, hogy még könnyebb legyen megtudni, mikor kell frissíteni a listát, most már az ajánlások fülön is elérhető lesz egy javaslat ezzel kapcsolatban. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet