Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A TrueView for Action kampányok 2022 elején Video Action kampányokká alakulnak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.06.21.

A hirdetők már csak 2021 September 30-ig tudnak TrueView for Action kampányokat létrehozni, és a korábban létrehozott ilyen típusú kampányok csak jövő év elejéig futhatnak.

Ennek oka, hogy a Google belső adatai szerint a Video Action kampányok átlagosan 20%-kal nagyobb ROAS-t érnek, így a váltás a hirdetők érdekeit is szolgálja. Emellett, a hirdetések így több felületen és többféle formátumban tudnak megjelenni, mivel a Video Action kampányok átugorható, videóba ágyazott hirdetésekként és videós felfedezési hirdetésekként is megjelenhetnek, valamint így a YouTube nyitóoldalán, megtekintési oldalán és az ajánlott videók között, de még a Google videópartnereinél is elérhetik a felhasználókat.

Érdemes tehát még szeptember 30, de legkésőbb év vége előtt a jelenleg futó TrueView for Action hirdetéseket Video Action hirdetésekké alakítani. Ezt segíteni fogja a következő hetekben érkező ,,másolás és beillesztés’’ funkciója  a Google Ads-nek, amellyel a hirdetők könnyen és kényelmesen elvégezhetik az átalakítást.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet