A Facebook több újdonságot is bejelentett, melyek mindegyike az ecommerce típusú hirdetéseket támogatja. Íme az újdonságok:
Facebook Shop kiterjesztése
Mostantól már több országban is elérhető a Shop funkció (teljes termékpalettával) WhatsApp-on. A termékek feltöltése és a bolt konfigurálása integráltan fog működni, mindhárom platformon megjelenik majd egyszeri beállítást követően.
A Facebook Shop oldalakra feltöltött termékek automatikusan megjelennek Marketplace-en, releváns keresés esetén. Az USA-ban mostantól elérhető az on-site check-out Marketplace-en, a Shop-ban listázott termékekre vonatkozóan.
Vásárlói vélemények
A Facebookról már ismert 5 csillagos rendszert kiterjesztik Instagramra. A véleményekkel együtt akár képet és videót is meg lehet majd osztani a termékekről.
Személyre szóló hirdetések
Újfajta Facebook hirdetések, amelyek a korábbi vásárlási szokások alapján legrelevánsabb tartalommal célozzák meg a felhasználókat.
Kiterjesztett valóság
Új API-ok fejlesztésén dolgozik a cég, amelynek köszönhetően az AR technológia gyorsan és költséghatékonyan épülhet bele a hirdetési rendszerbe. Elsőkörben a szépségipar számára lesz elérhető ez az új funkció, de később további ágazatokra is kiterjesztik. Az új hirdetési megoldás alkalmazásakor a felhasználók a kiterjesztett valóság segítségével tudják kipróbálni a számukra érdekes termékeket.