A fizetett hirdetések brand, valamint általános kulcsszavai általában nagyon eltérő módon teljesítenek, és a kielemzésük is egymástól függetlenül szokott történni. Hogy megkönnyítse e feladatot, a Google egy nagyon praktikus funkcióval bővítette az Analytics rendszerét. E funkció segítségével a rendszer automatikusan szegmentálja a brand, valamint a non brand fizetett keresési kifejezéseket különböző csatornákba, így nincs többé szükségünk a különböző szegmensekre vagy szűrőkre.
Az Analytics különböző tényezők (mint például az átkattintási arány, szöveg és domain neve) alapján dönti el, hogy mely szavak kapcsolatosak a márkával, és ezeket a Brand fizetett szavak csatornához társítja. A márkafüggetlen kulcsszavak pedig a Generikus fizetett hirdetések csatornába lesznek csoportosítva.

A beállítása nagyon egyszerű:
Egy új „Márkakifejezések kezelése” pont lett elhelyezve az Adminisztrálás/Csatornabeállítások fül alatt, amely a Brand Fizetett csatornák kulcsszólistájának menedzselését teszi lehetővé.
A hirdetők felülvizsgálhatják a Google által brandként azonosított kifejezéseket, amelyeket elfogadhatnak vagy pedig el is elutasíthatnak, valamint hozzáadhatják a brand szavak elírásait is. Azon hirdetők, akiknél már megfelelő számú forgalom gyűlt össze, a rendszerben már látni fogják ezt a csatornát.
Amennyiben még nem aktiválódott, úgy navigálj el a Márkakifejezések kezelése részhez, ahol létre tudod hozni mindkét csatornát.
Viszont arra figyelj, hogy 48 órába is beletelhet, amíg a változások a riportjaidban elérhetőek lesznek!
A két csatorna az Ügyfélszerzés/Csatornák részben lesz elérhető.
Ne feledd, ezek a csatornák minden fizetett hirdetésre vonatkoznak, tehát a Bing, valamint minden más CPC alapú hirdetések eredményeit is magába foglalják!