Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új Facebook frissítés: Események promótálása!

Tartalomjegyzék

Ildikó Besenyei
2014.09.09.

A statisztikák szerint havonta 400 millió ember használ Facebook eseményeket, ennek 30%-a pedig Facebook Oldal tulajdonosok által lett létrehozva. Annak érdekében, hogy a tulajdonosok a meghirdetett eseményeken keresztül minél több felhasználót érjenek el, a Facebook egy új funkciót vezetett be, amely nemcsak a népszerűsítésben, de a teljesítmények mérésében is óriási segítséget nyújt.

Az új funkció az elkövetkező néhány hónapban fog élesedni, és desktop, valamint mobil News Feed hirdetések formájában teszi lehetővé az események népszerűsítését. Korábban, az események promótálására szolgáló hirdetések csupán a desktop készülékeken, azon belül is csak a Right column részeken tudtak megjelenni.

Íme egy előnézet arra vonatkozóan, hogyan fog kinézni egy ilyen típusú hirdetés:

Új Facebook frissítés: Események promótálása
Hirdetés előnézet

 

Az új, esemény típusú hirdetéseknek köszönhetően (amennyiben egy ilyen esemény tulajdonosa vagy) most insightokat láthatsz a jobb oldali oszlopban, az esemény oldalon.

Ezen insightok-ból kiderülhet:

  • hány felhasználó találkozott (látott) a Facebook-on egy, az eseményedre mutató linkkel
  • hány felhasználó látta az eseményt
  • azon felhasználók száma, akik az „Ott leszek” vagy „Talán” gombra kattintottak, esetleg elmentették az eseményt

A Facebook azt is állítja, hogy az eventekkel kapcsolatosan további fejlesztések vannak kilátásban az elkövetkező hónapokban. Azonban, amíg ezek megvalósulnak, el tudjuk kezdeni az események hirdetését, amelyre két lehetőségünk is van a Hirdetések létrehozása által, vagy pedig a Power Editor használatán keresztül.

Forrás

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet