A konverziómérés a kampányoptimalizálás alapja, valamint segíthet felmérni a marketingbe fektetett energia megtérülésének értékét. Az olyan eszközökkel például, mint a Smart Bidding, egyszerűbben érhető el jobb teljesítmény. A Google folyamatos fejlesztései mind ezt a törekvést segítik elő. Lássuk, mivel rukkoltak elő most!
Teljesítménynövelés konverziós célokkal
A Google Ads bevezeti a conversion group-okat, egy új módszert a célok felé történő optimalizálásra fiók- vagy kampányszinten. Új kampányok létrehozásakor megmondhatjuk a Google Adsnak, hogy a kampányaink milyen konkrét üzleti célokra optimalizáljanak. A meglévő konverziós, konverzióoptimalizálási és licitálási beállításaink természetesen nem változnak. Ez azt jelenti, hogy nem kell semmilyen lépést tennünk a továbbiakban.
Győződjünk meg arról, hogy konverziós címkék megfelelően működnek
A Tag Assistant támogatással is bővülnek lehetőségeink, egy olyan eszközzel, amely segít megerősíteni, hogy a konverziós címkék rendeltetésszerűen működjenek. Segítségével diagnosztizálhatjuk a konverziós műveletekkel kapcsolatos problémákat, és megállapíthatjuk, hogy van-e valamilyen hiba, például nem ellenőrzött konverziós műveletek, inaktív címkék vagy nemrégiben történt konverziók. Valós időben láthatjuk majd, hogy mely konverziós akciókat mérjük megfelelően.
További információk a Google oldalán érhetők el: