Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Viszlát Google My Business! Helló Google Business!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.15.

A Google ismét megváltoztatta a Google Cégem szolgáltatása nevét. Mostantól Google Business néven érhetjük el.

Indulásakor még Google Local Business Center néven szerepelt, majd 2010-ben átkeresztelték Google Places-re, amit 2012-ben a Google+ Local követett. A Google My Business nevet 2014-ben kapta, amit 2021-ben ezúton lecseréltek Google Business-re. Tudtátok követni? 🙂

Nem csak a neve változik a szolgáltatásnak, de néhány újdonság is érkezik az átkereszteléssel együtt. Azok, akik egy üzletet kezelnek a fiókjukban, azok mostantól nem kell, hogy belépjenek a GMB felületére, hanem a Google Keresőből vagy a Google Térképből is szerkeszteni tudják az üzlet profilját.

Azok, akik több üzletet is kezelnek a fiókjukban (például üzletláncok), ők továbbra is használhatják a Google Business Profile felületét.

Ez azt is jelenti, hogy egy listing igénylése és hitelesítése is elvégezhető lesz a Google Keresőben – nem lesz szükséges a Google Business Profil használata.

Az alábbi gif-en látható, hogy lehet majd a Google Keresőből szerkeszteni a cég profilját:

Ezzel párhuzamosan a Google meg fogja szüntetni a Google My Business mobil applikációt.

Mindezek mellett (most már hivatalosan is) az üzenetek közt elérhetők lesznek a hívás előzmények, és a felhasználók látni fogják, ha az adott cég elolvasta az üzenetüket.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet