Virtuális kirakattá alakíthatod át a YouTube-videóhirdetéseid, ha termék feedet adsz a cselekvésre ösztönző videókampányaidhoz.
Tudtad, hogy a YouTube-nézők 70%-a azt mondja, hogy azért vásárolt egy márkát, mert látta azt a YouTube-on? A hirdetésekkel támogatott elérés első számú platformjaként a YouTube az a hely, ahol a nehezen elérhető közönség szórakozik, és kapcsolatba lép az általuk kedvelt alkotókkal és tartalmakkal.
És ez a közönség ide jön vásárolni is.
Ezért fejlesztette ki a Google a TrueView for Shopping szolgáltatást, és a legjobb funkcióját – a termék feed-et – több videókampány típusnál is lehet alkalmazni. Ezzel a frissítéssel mostantól összekapcsolhatod a termék-hírcsatornákat a tudatosságot és megfontolást növelő videókampányokkal, és így a vásárlást is elősegítheted.
Ezzel a kreatív kiegészítővel böngészhető termékképeket jeleníthetsz meg a videohirdetések alatt, amelyek vásárlásra ösztönzik a felhasználókat, valamint több kattintást és konverziót eredményeznek. Azok a hirdetők, akik termékhírcsatornákat adnak hozzá videókampányaikhoz, átlagosan több mint 60%-kal több konverziót érnek el alacsonyabb költség mellett. 1
Eddig a hirdetők a Merchant Center-fiókjukból adhattak hozzá termék feedeket videoművelet-kampányaikhoz.
Ha többet szeretnél megtudni arról, hogyan adhatsz termékcsatornákat közvetlenül a videókampányaidhoz, keresd fel a Súgót .
Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/11371384
1. A Google belső adatai, globális, 2021. március – 941, terméktáblázatot tartalmazó kampányt hasonlított össze a termékfeed nélküli kampányokkal