Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Töltsd fel a termék feed-ed közvetlenül a YouTube kampányodhoz

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.17.

Virtuális kirakattá alakíthatod át a YouTube-videóhirdetéseid, ha termék feedet adsz a cselekvésre ösztönző videókampányaidhoz. 

Tudtad, hogy a YouTube-nézők 70%-a azt mondja, hogy azért vásárolt egy márkát, mert látta azt a YouTube-on? A hirdetésekkel támogatott elérés első számú platformjaként a YouTube az a hely, ahol a nehezen elérhető közönség szórakozik, és kapcsolatba lép az általuk kedvelt alkotókkal és tartalmakkal.

És ez a közönség ide jön vásárolni is. 

Ezért fejlesztette ki a Google a TrueView for Shopping szolgáltatást, és a legjobb funkcióját – a termék feed-et – több videókampány típusnál is lehet alkalmazni. Ezzel a frissítéssel mostantól összekapcsolhatod a termék-hírcsatornákat a tudatosságot és megfontolást növelő videókampányokkal, és így a vásárlást is elősegítheted.

Ezzel a kreatív kiegészítővel böngészhető termékképeket jeleníthetsz meg a videohirdetések alatt, amelyek vásárlásra ösztönzik a felhasználókat, valamint több kattintást és konverziót eredményeznek. Azok a hirdetők, akik termékhírcsatornákat adnak hozzá videókampányaikhoz, átlagosan több mint 60%-kal több konverziót érnek el alacsonyabb költség mellett. 1

Eddig a hirdetők a Merchant Center-fiókjukból adhattak hozzá termék feedeket videoművelet-kampányaikhoz.

Ha többet szeretnél megtudni arról, hogyan adhatsz termékcsatornákat közvetlenül a videókampányaidhoz, keresd fel a Súgót .

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/11371384

1. A Google belső adatai, globális, 2021. március – 941, terméktáblázatot tartalmazó kampányt hasonlított össze a termékfeed nélküli kampányokkal

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet