Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google AdSense illeszkedő tartalom widgetje 2022. március 1-től kezdve csak hirdetéseket fog mutatni

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.12.02.

A párosított tartalom “Multiplex hirdetések” néven fog megjelenni, és csak hirdetéseket fog mutatni, még akkor is, ha a monetizáció ki van kapcsolva.

2022. március 1-től a Google AdSense Matched content widgetje csak hirdetéseket fog mutatni – jelentette be a vállalat. A változással párhuzamosan a Google a Matched contentet “Multiplex hirdetések” néven is átnevezi.

Mi változik?

 A 2015-ben ingyenes ajánlószolgáltatásként indított Matched content widget, amely lehetővé teszi, hogy a webhelyek saját tartalmaikat reklámozzák a látogatók számára, a (kikapcsolható) hirdetésekkel együtt, 2022. február 28-ig továbbra is így fog működni.

Új szabályok

Ahhoz, hogy a Matched tartalomra jogosultak legyenek, a webhelyeknek legalább egy minimális számú egyedi oldalt kell tartalmazniuk, és meg kell felelniük egy forgalmi volumenre vonatkozó követelménynek. A változtatással és az azt követő, Multiplex hirdetések néven történő átnevezéssel ezek a követelmények megszűnnek, és a hirdetési típus minden AdSense-kiadó számára elérhetővé válik.

2022. március 1. után az AdSense felületén a Matched content oldal megszűnik, és a Matched content egység szerkesztője frissül, hogy az új, csak hirdetésekkel kapcsolatos formátumot jelenítse meg.

 Azok az oldalak, amelyek a Matched content widgetet használták arra, hogy a felhasználóknak a saját tartalmuk és a hirdetések keverékét mutassák meg, március 1-jétől csak hirdetéseket fognak mutatni. Ez a változás automatikusan megtörténik, még akkor is, ha a “Monetize with Ads” opció ki van kapcsolva.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet