Év elején a Google bejelentette a képbővítmények globális elérhetőségét, amelyek segítségével vizuálisan vonzóbb keresési hirdetést lehet létrehozni. Annak érdekében, hogy több potenciális ügyfelet vonzzon és még könnyebben használható legyen, a Google számos új fejlesztést vezetett be.
Mutasd be márkád releváns látványelemekkel, több eszközön
A képbővítmények kiegészítik a keresési hirdetés termékeit és szolgáltatásait releváns vizuális elemekkel. Ez megkönnyíti a potenciális ügyfelek tájékozódását, és elősegítheti döntésüket is. Korábban a képbővítmények csak mobil eszközökön jelentek meg, de annak érdekében, hogy még több embert elérhessenek, a következő hetekben már megjelennek az asztali eszközökön is.
Ha már használsz képbővítményeket, azok automatikusan megjelennek az asztali eszközökön, ahogy a frissítés elindul.
Megnézheted asztali eszközök teljesítményét, ha teljesítményadataid „Eszköz” szerint szegmentálod . Ez a frissítés a dinamikus képbővítményekre is vonatkozik.
Használj dinamikus képbővítményeket, bármilyen nyelven
A dinamikus képbővítmények a gépi tanulás segítségével automatikusan kiválasztják a legrelevánsabb képeket a hirdetés céloldaláról, és hozzáfűzik őket a hirdetéshez. Miután beállítottad, a Google a weboldaladról képeket ad hozzá a megfelelő hirdetéscsoportokhoz a keresési kampányokban. Korábban a dinamikus képbővítmények csak angol nyelven voltak elérhetők. Mostantól minden nyelven elérhetőek.
A dinamikus képbővítmények használatának megkezdéséhez jelentkezz be fiókod Bővítmények oldalán, vagy keresd meg a „Dinamikus képbővítmények hozzáadása” javaslatot a Javaslatok oldalon.
Képbővítmények létrehozása stock fotók segítségével
A képbővítmények létrehozásához szükséges látványelemek beszerzése kihívást jelenthet. Ennek megkönnyítése érdekében most már válogathatsz a Google Ads szolgáltatásban ingyenesen használható stock képek közül is.
A kezdéshez válaszd a „Stock Images” lehetőséget, amikor a rendszer felkér, hogy válassz képet a képbővítményhez. Ha találtál egy megfelelő képet, a Google Ads szolgáltatásban megvághatod négyzet vagy fekvő formátumra, mielőtt alkalmaznád a bővítményre.
Jó tudni, hogy a vízjel nem fog megjelenni a képen!
Bevált gyakorlat: alkalmazz legalább 3 képet a képbővítményekhez, és győződj meg arról, hogy azok relevánsak kulcsszavaid és hirdetésed szempontjából. Ezenkívül ügyelj arra, hogy a legfontosabb tartalom a képek közepén helyezkedjen el. |
További információ a képbővítményekről a Google Ads Súgójában található.
Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/11430278