Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bevezeti az elhelyezések kizárásának lehetőségét Smart Shopping kampányoknál

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.01.04.

A nem kívánt hirdetés elhelyezések kizárásának lehetősége a Smart Shopping kampányok esetében a Google Ads felületén található.

Egyre több fogyasztó igyekszik olyan márkáktól vásárolni, amelyek összhangban vannak etikájukkal és a számukra fontos értékekkel. Azzal, hogy ellenőrizni tudjuk, hogy hirdetéseink mellett mi jelenjen meg, megelőzhetjük a nem kívánt márkaasszociációkat, amelyek viszont hatással lehetnek a konverziós arányokra.

Emellett a Smart Shopping és a Local kampányok valamikor 2022-ben a Performance Max kampányokba is bekerülnek, de az nem világos egyelőre, hogy a kihelyezési kizárások akkor is elérhetőek lesznek-e. Amint friss információval rendelkezünk erről, frissítjük cikkünket. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet