A TikTok izgalmas lehetőséget kínál arra, hogy növelje a fogyasztók elköteleződést a márka iránt, illetve hogy a vállalkozás kreatívan megmutassa a személyiségét. Mivel azonban egy olyan platformról van szó, ahol a hirdetések rendszere viszonylag új és még kissé kiforratlan, így előfordulhat, hogy némi zavart okoz a TikTok-hirdetések különböző típusai és használatuk módja. Ez a cikk a legújabb hirdetési formátumokat és azok ajánlott felhasználási módját mutatja be.
Spark Ads
Az organikus elérés növelése érdekében lehet alkalmazni a Spark Ads-et, ami lényegében megboostolja az adott videót. Ez lehet a márka sajátja, vagy egy tartalomgyártóé, akivel együtt dolgoznak. Ennek köszönhetően akár 3x annyi like érkezhet, a view-through rate pedig akár 240%-kal is megnövekedhet.
DSA
Ha a TikTok marketing stratégia célja a márkaismertség növelése, a vásárlások ösztönzése vagy az alkalmazás letöltésének növelése, a DSA hirdetések segíthetnek. Ez a hirdetéstípus lehetővé teszi, hogy több terméket népszerűsíts a TikTok felhasználóinak személyre szabott videókon keresztül. A rendelkezésre álló sablonok egész sorából van lehetőség válogatni, így olyan hirdetést hozhatsz létre, amely közvetlenül a célközönségedhez szól, annak érdeklődési köre és tevékenységei alapján.
Bár sok márka használt már a DSA-hoz hasonló eszközöket, a TikTok-on a tartalom csak akkor teljesít jól, ha a közösségünk számára natívnak tűnik – ami hangot, szöveges átfedéseket és vizuálisan vonzó klipeket jelent, amelyek együttesen egy szórakoztató tartalomként állnak.
Lead Generation
Az olyan vállalkozások számára, amelyek nemcsak szélesebb közönséget szeretnének elérni, hanem ügyféladatokat is gyűjteni, a lead generáló hirdetések jelentik a megoldást. Ezek a hirdetések a képernyő alján egy CTA gombot jelenítenek meg, amely arra kéri a felhasználókat, hogy iratkozzanak fel vagy regisztráljanak. Az adatok kitöltésére az alkalmazáson belüli formon keresztül van lehetőség.
Collection Ads
A konverzió fókuszú kampányok esetében ideális választás a Collection Ads. Ez a hirdetési forma lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy termékkártyákat helyezzenek el az In-Feed videókban.
Amikor a felhasználó rákattint a kártyán szereplő termékre, egy gyorsan betöltődő azonnali galériát nyit meg, ahol további termékek között böngészhet – és vásárolhat is. Ez remek lehetőség a márkák számára, hogy növeljék a látogatottságot az oldalukon, szezonális ajánlatokat mutassanak be vagy bemutassák a best-seller termékeket.
Cikkünk az alábbi források segítségével készült: