A Google Ads három frissítést vezet be az automatizált hirdetésbővítményekhez, mellyel a cél a könnyebb kezelhetőség.
A frissítések ezúttal a sitelink, a callout és a structured snippethez érkeznek.
Automatizált bővítmények elérhetősége
Ginny Marvin, a Google Ads hivatalos hirdetési kapcsolattartója bejelentette, hogy az automatizált bővítmények a manuálisan hozzáadott bővítmények mellett is megjeleníthetők lesznek. Ez a változás valamikor március közepén fog bevezetésre kerülni.
A manuális bővítményekkel együtt megjeleníthető hirdetési bővítmények a következők lesznek:
- Sitelinks
- Callouts
- Structured snippits
Az automatikus kiterjesztések jogosultságának ez a változása segít abban, hogy hirdetése nagyobb területet foglaljon el a SERP-n. Korábban a fenti automatizált bővítmények megjelenítése nem volt lehetséges manuális bővítmények létrehozása mellett.
Milyen előnyökkel jár ez?
Ha például a hirdetésekben két manuális sitelink-bővítményt hozunk létre, a hirdetés csak ezeknek a manuális bővítményeknek a megjelenítésére volt jogosult. Ezzel a frissítéssel a hirdetés most már képes lesz egyszerre megjeleníteni a két manuális bővítményt és az automatizált bővítményeket is.
A fiókban az automatizált bővítmények megjelenítéséhez ki kell választani az automatizált bővítményeket.
Bármely automatizált bővítményt akár szüneteltetni vagy eltávolítani is lehet. Ezzel lehetővé téve a kampányok könnyebb kezelését.
Könnyű lesz felismerni,hogy mely bővítményeket hozta létre manuálisan, illetve melyeket a rendszer automatikusan.
Kézi bővítmény elérhetősége
A Google már lehetővé teszi a bővítmények létrehozását részletesebb módon (fiók, kampány vagy hirdetéscsoport szinten).
A kampány- vagy fiókszintű bővítmények akkor jogosultak a hirdetésekben való megjelenítésre, ha előrejelzések szerint javítják a teljesítményt. Az előrejelzett teljesítményjavulás a Google gépi tanulási algoritmusától függ.