Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Ads frissíti a célhelyre vonatkozó követelmények irányelveit

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.03.07.

Ha nem egyértelmű, hogy a Google korábban miért utasította el egyes hirdetéseidet, ezek a változtatások hasznosak lehetnek. A vonatkozó irányelvek módosításai hivatalosan 2022. március 21-én lépnek hatályba. Nézzük meg, mi változik?

Amikor a Google elutasít egy hirdetést, nem mindig világos, hogy miért utasította el, vagy hogy ez mit jelent a hirdető kampányának többi részére nézve. Ezen frissítések fő célja az, hogy világos példákat és érthetőbb magyarázatot adjon az elutasításokra. 

A szabályzat változásai a következők lesznek:

1. Nem elegendő eredeti tartalom / Insufficient Original Content

Azok a webhelyek, amelyek hibaüzeneteket tartalmaztak, beleértve a „webhely fejlesztés alatt” jelzést, a jelen elégtelenségre vonatkozó irányelvek közé tartoznak.

Korábban ezek a hibaüzenetek megfeleltek a „Nem működő cél” szabályzatnak.

Most a következő cél URL-ek kapják ezt a hibaüzenetet:

·   Parkolt domainek.

·   Olyan webhely, amely csak egy webcím lefoglalására szolgál (nincs rajta tartalom).

·   Olyan webhelyek, amelyek „Hamarosan” vagy „Fejlesztés alatt” üzenetet jelenítenek meg.

2. Új, „A célhely nem elérhető” szabályzat bevezetése / Destination not accessible

A második frissítés a Google új, független szabályzata. Ezt a szabályzatot „A célhely nem elérhető”-nek hívják, és a hozzáférési korlátozások követelményei alá esik.

Ha például webhelyünkön a „Karbantartás alatt” üzenet jelenik meg, akkor ezt a hibaüzenetet kapja a Google Ads.

További példák arra, amikor a Google elutasít:

·   Olyan webhely, amely helyalapú hozzáférés-korlátozási üzenetet jelenít meg a célzott weboldalon.

·   Olyan webhely, amely a célhely hozzáférési korlátozásaival kapcsolatos egyéb üzeneteket jelenít meg. Például: „Nincs hozzáférése az oldal megtekintéséhez”

3. Nem működő cél / Destination not working

Ezen frissítés célja az átláthatóság és az egyértelműség javítása a hirdetők számára.

A Google frissített nyelvezete ezen irányelv mentén a következőképpen fog megjelenni:

Ha webhelyünk „http”-t vagy szerverhibakódot tartalmaz, akkor ez az üzenet jelenik meg!

Ezenkívül fennállhat a kockázata annak, hogy ezt az elutasítást kapja, ha:

·   Webhelyünk hitelesítési hibát ad vissza.

·   Webhelyünk nem működik általános böngészőkön vagy eszközökön.

Miért jó ez a hirdetőknek?

A Google átláthatóbbá és egyértelműbbé teszi az elutasításokat, ezáltal gyorsabban azonosíthatjuk a hiba okát. És minél gyorsabban hárítjuk el az elutasítással kapcsolatos problémát, annál gyorsabban indulnak újra a hirdetések.

Ezek az irányelv-frissítések tehát 2022. március 21-én lépnek hatályba. Addig is győződjünk meg arról, hogy hirdetési céloldalaink a megfelelő állapotban vannak, hogy elkerüljük ezeket az elutasításokat!

Cikkünk forrása: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-updates-destination-requirements-policy/439612/#close

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet