A TikTok megkezdi a hirdetések megjelenítését a keresési eredményei között. A videohirdetések „Szponzorált” címkével rendelkeznek, és a „Mások keresése” rész felett találhatók, a legjobb négy találat között.
Sok márka már tudja, hogy a TikTok növeli az eladásokat. A TikTok keresési hirdetései segíthetnek megfelelő forgalmat vonzani és értékes kulcsszó adatokhoz is juthatunk. Íme egy képernyőkép egy TikTok keresési hirdetésről [bőrápolási rutin]:
További részletek a TikTok keresési hirdetéseiről, hogy miután hirdetéseket jelenítünk meg a keresési eredmények között, lehívhatjuk a konverziót eredményező hirdetések keresési kifejezéseit, és a magas átkattintási arányú keresési kifejezéseket is a keresési eredmények közül, a legjobban teljesítő TikTok-ok címeként használhatjuk, hogy további értéket teremtsünk.
A kulcsszó szerinti célzás még nem elérhető a TikTok hirdetői számára, csak az elhelyezések. Továbbá a márkák okos játéka az is, hogy „hogyanokat” készítenek termékeikről, amelyek konkrét problémákat oldanak meg.
Például:
- Hogyan használd a teát a ____ megjavításához.
- Hogyan készítsünk ___ teával.