Elérhetővé vált az üzleti fiókra váltás minden Twitter felhasználó számára – de érdemes váltani rá?
Eredetileg októberben mutatták be, mostanra azonban minden üzleti felhasználó számára elérhetővé vált ez az opció.
Ahhoz, hogy üzleti fiókra váltsunk, néhány feltételnek meg kell felelni:
– Nem lehetsz ismétlődően szabályszegő
– Teljesen kitöltött profillal kell rendelkezni: account név, bio és profilkép.
– Tisztán beazonosíthatónak kell lenned a profilod alapján. Nem utalhat az másik személyre, brandre vagy szervezetre, nem lehet félrevezető. Állat vagy grafikus profilkép sem engedélyezett, ahogyan paródia és rajongói profilok sem.
Ha ezek mind teljesülnek, léphetsz tovább. Az alábbiakban ismertetjük a lépéseket:
1. Kattints a … (továbbiak)-ra, és ott a Twitter or professionals menüre
2. Válassz kategóriát (több, mint 30 közül választhatsz)
3. Válassz fiók típust: üzleti vagy creator. Ezt később megváltoztathatod.
Ha ezzel kész vagy, akkor következik a profil testreszabása.
A normál profilhoz képest sajnos csak annyi a különbség, hogy a kategóriát is kiválaszthatjuk.
Követett témakörök, amik alapján a feedet látni fogod. 3 kategória van: követett, javasolt, nem érdekes.
Tweet hirdetés lépései
Itt a Twitter Ads erősen lebutított változata érhető el.
– A 3 tweetet felajánl az utóbbiak közül, de nem az összesből lehet válogatni.
– Kiválasztod a célt: engagement, követők vagy link click.
– Célközönség meghatározása: hely, életkor, nem
– Költség és időtartam megadása
– fizetés beállítása
A Twitter közlése szerint nincs tervben a professional accountok célzásának lehetősége.