A TikTok új módszereket kínál a hirdetők számára, hogy növeljék az elköteleződést a videóba ágyazott hirdetésekkel.
A TikTok mostantól lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy interaktív kiegészítőket építsenek be a hírfolyamon belüli hirdetésekbe, melyek célja, hogy segítsenek a márkáknak vonzani és lekötni a nézőket.
Az új vizuális elemek elköteleződési lehetőséget kínálnak a hirdetőknek
A TikTok szerint „az interaktív kiegészítők kompatibilisek az alkalmazástelepítésekre, konverziókra, elérésre és gyakoriságra (forgalom, videómegtekintések) irányuló kampányokkal.”
A hirdető céljaitól függően többféle interaktív bővítmény közül választhat, amelyek két szintből állnak: standard és prémium.
A standard kiegészítők célja, hogy segítsék a marketingeseket a funnel alacsonyabb (lower-funnel marketing goals) részén lévő marketing célok megvalósulását, például a kattintások és a konverziók elérése.
És, hogy mit tartalmaznak?
- Megjelenítési kártyák: Az üzenetek vizuális kiemelésére, az ajánlatok megosztására vagy egy alkalmazás vagy webhely forgalmának növelésére.
- Ajándékkód matricák: A konverziók növelése, új vásárlók vonzása és a meglévő ügyfelek hűségének növelése.
- Szavazási matricák: A közönség részvételének ösztönzése, kapcsolatok kialakítása és visszajelzések gyűjtése.
- Visszaszámláló matricák: A sürgősség érzését keltik, és hírt keltenek a folyamatban lévő vagy közelgő eseményekről.
A prémium kiegészítők célja, hogy segítsék a márkákat elérni a funnel felső szintjén (upper-funnel goals) kitűzött céljaikat, mint például a figyelemfelkeltés és a közösségépítés. Ezek jelenleg a következők:
- Előugró bemutatók: Egy ajánlat kiemeléséhez és a kattintások számának növeléséhez, amelyek tovább vezetik a felhasználókat az értékesítési csatornán.
- Gesztusok: Célja, hogy örömet okozzon a közönségnek és növelje a részvételt.
Miért hasznos funkció ez?
Az interaktivitás cselekvésre ösztönöz, így az élménymarketing hatékonynak bizonyul, online és személyesen egyaránt.