A Performance Max kampánytípusban a Google a legfejlettebb automatizmusait egyesítette. Lássuk, mik ezek, és miért kedvező ez a hirdetők számára!
Új ügyfélszerzés cél
Eddig az új ügyfélszerzés cél megjelölése csak a smart shopping kampányokban volt elérhető, a következő hetekben azonban ez a Performance Max kampányokban is bevezetésre kerül az értékesítést és leadek szerzését célzó ügyfelek számára.
Emelhetünk az új ügyfeleknek megjelenő hirdetések ajánlatán, vagy célozhatunk akár kizárólag új ügyfeleket, a költséghatékonyság megőrzése mellett.
Az új ügyfelek azonosításában a customer match listák feltöltése, valamint a konverziós tagek használata segíti a Google algoritmusát.
Megújuló Insights Page
Az Insights oldal használata segíti a kampányok és stratégia gyors áttekintését, ezáltal időt spórolunk a döntéshozatalban. A következő hetekben bevezetésre kerül az új Insigths Page.
Eszközök közönségenként:
Az „asset audience insights” azt mutatja meg, hogy a feltöltött szövegek, képek és videók hogyan teljesítenek az egyes közönségszegmensekben.
Diagnostic Insights (eredmény áttekintés):
Ez a nézet megmutatja, hogy egy létrehozott egy Performance Max kampányban van-e a megjelenést vagy megfelelő teljesítményt gátló elem.
1 kattintásos upgrade
A következő néhány hét során fog megjelenni az a fejlesztés, amivel a Smart Shopping kampányokat 1 kattintással tudjuk Performance Max kampánnyá alakítani.
Ugyanez a Local kampányokra vonatkozóan június elejére várható.
Amikor az upgrade lehetősége elérhető, akkor a fiókban értesítést fogunk látni, valamint indíthatjuk ezt a Recommendations és Kampányok lapról is.
A kampányok átalakítását 2 féleképpen végezhetjük:
– Egyben az összeset átváltjuk
– Egyenként kiválasztjuk az átváltandó kampány(oka)t
Az átváltás után egy új Performance Max kampányt hozunk létre, ami automatikusan magában hordozza a korábbi kampány tanulási folyamatát. A budget és beállítások is automatikusan átmásolásra kerülnek az új kampányba.
A Google javaslata szerint az átalakítást a lehető leghamarabb érdemes elvégezni, hogy a közelgő szabadságidőszakok idején ez ne jelentsen problémát.
A Smart Shopping kampányok júliustól, a Local kampányok pedig augusztustól szeptember végéig automatikusan átalakulnak majd Performance Max kampánnyá.