Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Automatikus létrehozott elemek: új funkciót tesztel a Google Ads

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.07.

Egyes hirdetők a Google Ads konzolban egy béta-funkciót látnak, amelynek neve “automatikusan létrehozott eszközök”. Ez a funkció lehetővé teszi a Google számára, hogy a céloldal, a domain és más hirdetések tartalmának felhasználásával címsorokat, leírásokat és egyéb eszközöket generáljon. 

Harrison J Hepp posztolta ezt a Twitteren, és azt írta: “Woah, ez az első alkalom, hogy láttam ezt az opciót egy kampány beállításakor. Próbálta már valaki?” Harrison megosztotta ezt a képernyőképet is, amely hozzáteszi: “A Google automatikus eszközöket biztosít az eszközök testreszabásához a kulcsszavak relevanciája alapján”.

A hivatalos súgócikk alapján az elemek 4 forrásból táplálkozhatnak: 

  • Hirdetés céloldala
  • Releváns weboldalak, amelyek a hirdetés céloldalával megegyező domainen működnek
  • Az azonos hirdetéscsoportban szereplő, meglévő szöveges hirdetések
  • Az azonos hirdetéscsoportban szereplő kulcsszavak

Egyelőre nincs információ arról, hogy az fejlesztés mikor kerül élesítésre.

További információk az alábbi súgócikkben olvashatók: 

https://support.google.com/google-ads/answer/11259373?hl=hu

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet