Az Instagram új funkciókat vezetett be a Reels-ben, amelyekkel a felhasználók több lehetőséget kapnak arra, hogy kreativitásukat rövid videoklipek készítésénél alkalmazzák.
A funkciók célja, hogy a tartalomkészítőknek segítsenek a közönségükkel való kapcsolattartásban, a nézők vonzásában és az újfajta önkifejezésben.
Jelenleg a közösségi médiaplatformnak a videó a leggyorsabban növekvő funkciója világszerte, több mint 675,3 millió felhasználóval.
Ez azt jelenti, hogy az Instagram több mint 2 milliárd felhasználójának több mint negyede használja ezt a funkciót.
A kiegészítések között új hangopciók, interaktivitás és sablonok is szerepelnek.
A hanghatások gyűjteményének frissítése mellett az Instagram Reels mostantól lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül feltöltsék saját hangfájljaikat.
Az alkotók kommentárt, jingle-öket vagy háttérzajnak alkalmas hangot importálhatnak a Reels-ben lévő bármely, legalább öt másodperc hosszúságú videóból. Ezeket a felvételeket ezután más fiókok is felhasználhatják a Reelsben.
Egy másik frissítés az új hosszkorlátozások. Korábban minden videó 15 másodpercre volt korlátozva, de az Instagram ezt most 600%-kal kibővítette, így a felhasználók ezentúl akár 90 másodperces klipeket is posztolhatnak. A Reels hirdetések maximális futási hossza mostantól 60 másodperc.
Az interaktív matricák, amelyek korábban csak az Instagram Stories-hoz voltak elérhetőek, mostantól videókban is használhatók. Ez új lehetőségeket biztosít a közönség bevonására közvélemény-kutatásokon, kvízeken és emoji csúszkákon keresztül.