A LinkedIn új, központosított platformja megkönnyíti a nagyvállalatok és ügynökségek munkáját, segítségével egy helyen kezelhető a cégünkhöz tartozó (vagy hozzárendelt) összes hirdetési fiók és oldal.
A Business Manager tehát egyszerűsített felügyeleti platformot fog biztosítani az összes LinkedIn-es üzleti tevékenységünkhez.
Amelyek miatt előnyös lesz a LinkedIn Business Manager használata
· Mivel minden hirdetési fiókunk és oldalunk egyetlen irányítópulthoz fog kapcsolódni, könnyebben nyomon követhetjük őket.
· Gyorsan és egyszerűen hozzá tudunk majd adni más cégeket vagy személyeket fiókjainkhoz és oldalainkhoz, hogy a nevünkben dolgozhassanak. Így az adminisztrátori feladatok, például engedélyadás és számlázás is egyszerűsödik. Valamint egy munkavállaló távozása sem okozhat gondot, továbbra is hozzáférünk hirdetési fiókjainkhoz és oldalainkhoz.
· Közönségek és adatok megosztása is lehetséges lesz a fiókok között, így összehangolva és maximalizálva a célzási lehetőségeket.
Gyanda Sachdeva termékmenedzsmentért felelős alelnök blogbejegyzésében utalt arra is, hogy ez az eszköz idővel további lehetőségekkel is bővül.
Mikor érhető el a LinkedIn Business Manager?
Jelenleg még egy korai teszt részeként érhető csak el kiválasztott vállalati ügyfeleknél, de az elkövetkező hetekben világszerte elérhető lesz a vállalkozások számára, ígéri a LinkedIn.