A Google megkezdte az automatikus frissítések bevezetését, amelyek az intelligens shopping kampányokat Performance Max kampánytípusra alakítja.
A legtöbb hirdető számára a frissítések szeptemberben fejeződnek be. A Google körülbelül 2-3 héttel a frissítések előtt értesítést küld a fiókba és megadja a kampány frissítésének a pontos dátumát.
Az upgrade során a korábbi intelligens Shopping kampány beállításai + budget automatikusan transzferálódnak a PMax kampányba.
Miután az upgrade megtörtént, a korábbi Smart shopping kampányok “Eltávolított” státuszba kerülnek, és a rájuk vonatkozó historikus teljesítmény statisztika “csak olvasási” módban lesz elérhető a korábbi Smart shopping kampányban.
Ha nem szeretnénk várni a Google-ra és már most frissítenénk a Smart shopping kampányt, erre is van lehetőség, hiszen már a legtöbb fiókban megjelent ez a lehetőség. A Google is ezt javasolja, hiszen így jobban átláthatjuk a kampányt és ellenőrizhetjük a beállításokat.