Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google automatikusan frissíti az intelligens Shopping kampányokat a Performance Max kampánytípusra

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.01.

A Google megkezdte az automatikus frissítések bevezetését, amelyek az intelligens shopping kampányokat Performance Max kampánytípusra alakítja.

A legtöbb hirdető számára a frissítések szeptemberben fejeződnek be. A Google körülbelül 2-3 héttel a frissítések előtt értesítést küld a fiókba és megadja a kampány frissítésének a pontos dátumát.  

Az upgrade során a korábbi intelligens Shopping kampány beállításai + budget automatikusan transzferálódnak a  PMax kampányba.

Miután az upgrade megtörtént, a korábbi Smart shopping kampányok “Eltávolított” státuszba kerülnek,  és a rájuk vonatkozó historikus teljesítmény statisztika “csak olvasási” módban lesz elérhető a korábbi Smart shopping kampányban.

Ha nem szeretnénk várni a Google-ra és már most frissítenénk a Smart shopping kampányt, erre is van lehetőség, hiszen már a legtöbb fiókban megjelent ez a lehetőség. A Google is ezt javasolja, hiszen így jobban átláthatjuk a kampányt és ellenőrizhetjük a beállításokat.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet