Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Merchant Center irányelvfrissítés

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.03.

A Google frissítette a Merchant Center szerkesztési és technikai követelményekre vonatkozó irányelvét, így módosult a „Bejelentkezés szükséges” és a „Korlátozott vásárlás” megnevezésű probléma esetén alkalmazandó intézkedés.  

Korábban a „Bejelentkezés szükséges” és a „Korlátozott vásárlás” megnevezésű probléma által érintett Merchant Center-fiókokat automatikusan elutasították. Mostantól az ezzel a problémával érintett, díjmentes adatokkal rendelkező fiókok továbbra is aktívak maradnak, a hozzájuk tartozó termékek azonban korlátozott láthatósággal lesznek jelezve. 

A „Bejelentkezés szükséges” megnevezésű hiba azt jelenti, hogy a webáruházba látogató ügyfeleknek fiókhozzáférési információkat kell megadniuk (pl. egy felhasználónevet és jelszót, vagy telepíteniük kell egy programot), mielőtt megtekinthetnék a termékeid.

A „Korlátozott vásárlás” megnevezésű hiba pedig azt jelenti, hogy webáruházadban a termékek vásárlása csak bizonyos vásárlókra korlátozódik. Ők például tartózkodási helyük, a vásárláshoz használt eszközük típusa (pl. android telefon) vagy más exkluzív kritériumok alapján vannak szelektálva. 

Az üzleti információkra vonatkozó mezők kitöltését nem lehet kötelezővé tenni, a tartalomnak pedig következetesnek és elérhetőnek kell lennie minden látogató számára, helyszíntől függetlenül. 

Felhívjuk a figyelmet, hogy ez az irányelv-módosítás csak a díjmentes adatokra vonatkozik!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet