A Google kibővítette a termékteszt oldalak találati lista elemét: mostantól a termékkel kapcsolatos pro és kontra érveket is láthatjuk közvetlenül a találati listáról.
Ennek “aktiválásához” minimum 2 állítást kell elhelyezni az oldalon, ami bármilyen kombinációban (pozitív-pozitív, pozitív-negatív, negatív-negatív) állhat. A másik kritérium, hogy ezeknek az állításoknak láthatóaknak kell lenniük az oldalon a felhasználók számára.
Nagyon fontos, hogy ez jelenleg CSAK az ún. editorial tartalmakon használható, tehát webshopokban, merchant centerben nem. Nyilván ha egy webshopnak vannak termékteszt témájú blogcikkei, akkor ott lehet ezt használni.
Ez az új strukturált adat típus jelenleg 10 nyelven érhető el, ezek között nem szerepel a magyar.
Érdekes, hogy alapvetően nem kell markup-olni a tartalmat annak érdekében, hogy bővített találatként megjelenjenek ezek a pro-kontra információk a találati listán, a Google saját maga is kinyerheti hozzá a tartalmat. Azonban sokkal hasznosabb, ha ezt megadjuk neki, sőt, azt fogja priorizálni a saját maga által extraktált adatokkal szemben.