Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új B2B célzás a Facebookon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.08.16.

A Meta bejelentette új B2B célközönség-szegmenseinek bevezetését, amelyekkel a marketing szakemberek elérhetik a kulcsfontosságú döntéshozókat a kis-, közép- és nagyvállalati szektorban.

A kampányok létrehozáskor a következő célzási lehetőségek elérhetőek:

  • Informatikai döntéshozók: B2B közönségszegmens, amely olyan embereket céloz meg hirdetésekkel, akik beosztásuk alapján informatikai döntéshozók.
  • Üzleti döntéshozói beosztások és érdeklődési körök: B2B közönségszegmens, amely olyan embereket céloz meg hirdetésekkel, akik beosztásuk és érdeklődési körük alapján üzleti döntéshozók.
  • Üzleti döntéshozók: B2B közönségszegmens, amely a beosztásuk alapján olyan embereket céloz meg, akik üzleti döntéshozók mérnöki/informatikai, üzemeltetési, HR-es, stratégiai vagy marketinges területen.
  • Új aktív vállalkozás: Az elmúlt 6, 12 vagy 24 hónapban létrehozott elkötelezett vállalkozások adminisztrátorai. (Megjegyzés: Ez 3 különböző szegmens, időtartam alapján elhatárolva.)

A Meta arra bátorítja a vállalkozásokat, hogy teszteljék ezeket a lehetőségeket, és maximalizálják az ügyfeleknek szóló üzeneteik hatását. A B2B célzási tájékoztató innen letölthető. 

Forrás: https://www.facebook.com/business/news/business-to-business-targeting

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet