Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Ads hirdetésbővítmények nevet váltanak és innentől kezdve elemként szerepelnek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.09.21.

A Google nemrég jelentette be, hogy a hirdetésbővítményeket a Google Ads kezelő felületén lévő elemekre keresztelik. A változást a következő néhány hétben vezetik be.

Korábban az elemek, például hívásbővítmények vagy belső linkek kezelése a kampány létrehozási folyamatának külön lépésében történt. Most, amikor beállítunk egy keresési vagy Pmax kampányt, a bővítmények ugyanabban a lépésben jönnek létre. 

A hirdetéskezelő előnézeti eszköze automatikusan frissül, így láthatjuk a hirdetésekhez tartozó bővítményeket. A Google a kampánycélok alapján ajánlott elemeket is megjelenít. A beállítási folyamat ezen szakaszában létrehozott elemek akkor lesznek elérhetőek, amikor más kampányokon és hirdetéscsoportokon dolgozunk. 

Az új “hirdetések és eszközök” menü

Az “eszközök” oldalon a fiókban lévő összes eszközről jelenít meg jelentéseket. A címsorok és leírások az “Eszköz” nézetben, míg az “Association” nézet táblázat szegmenseket, például képeket és árakat jelenít meg. 

Az egyszerűbb megtekintés és teljesítményelemzés érdekében a jelentéseket eszköztípus szerint is szűrhetjük. 

Új kombinációs jelentés

Ezzel a jelentéssel megtekinthetjük, hogyan teljesítenek az olyan elemek, mint a kiemelések és a belső linkek a címsorokhoz és leírásokhoz képest.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet