A márkák új, együttműködési hirdetéseket használhatnak, hogy a vásárlási szándékú közönséget a viszonteladókhoz tereljék.
A Facebook új együttműködési hirdetéseket vezet be a helyi kiszállításokhoz kapcsolódóan, hogy ezzel segítsék az éttermeket és élelmiszerboltok forgalmát.
Az új hirdetéstípussal a készáru gyártók és helyi boltok megjeleníthetik termékeiket a vásárlási szándékú felhasználók számára.
Korai tesztfázis:
A Meta bejelentette, hogy a Wendy’s gyorsétteremláncnál sikeres volt a helyi kampány, ahol azokat a felhasználókat célozták, akik korábban a Grubhubon érdeklődtek a termékeik iránt.
Segítő tippek a Metatól:
- Használjuk a katalógus alapú hirdetést a funnel alját célzó kampányokhoz, tehát a vásárlási szándékú és retargeting felhasználóknak
- Konverzió fókuszú kampányokat javasolnak a vásárláshoz közelebb álló közönségnek. Őket saját adatbázis vagy a vállalkozás számára kiemelt demográfiai célzással érhetjük el.
- Folyamatosan teszteljük és figyeljük a kampányok teljesítményének alakulását, hogy a céljainkkal összhangban tudjunk rajtuk módosítani szükség esetén.
- Kérjünk hozzáférést a viszonteladóknál az együttműködési hirdetésekre vonatkozó prémium funkciókhoz a viszonteladóknál, ha erre szükségünk van. Ezek a funkciók: kiterjesztett retargeting közönségek, kosárinformációk és a viszonteladó saját közönségei.
A Meta oldalán megtalálható az erről szóló bejelentés és a setup útmutató.