Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

2 új metrika jelent meg a GA4-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.12.08.

A Google 2 új mérőszámot vezet be a GA4 tulajdonokhoz, amelyek jobb betekintést nyújtanak abban, hogy a látogatók hány oldalt tekintenek meg és mennyi ideig maradnak ott. 

A munkamenetenkénti megtekintés és a munkamenet átlagos időtartama mostantól elérhető a GA4 egyéni jelentésekben. 

A munkamenetenkénti megtekintések mutató segítségével nyomon követhetjük, hogy a felhasználók egy látogatás során, mennyi app megtekintést vagy weboldalt néznek meg, míg a munkamenetek átlagos időtartama pedig azt méri, hogy a felhasználók mennyi időt töltenek a webhelyen. 

Ez a 2 új metrika a custom reportban található. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet