Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Változott a Google redundáns kulcsszavakra vonatkozó irányelve

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.01.10.

A Google rendszerében PPC-hirdetéseket futtató hirdetők a napokban egy e-mailre ébredhettek, amelyben a Google felvázolta a redundáns kulcsszavakra vonatkozó új irányelvét.

A változtatás lényege, hogy ​​a Google megkezdi a kifejezés- és pontos egyezésű redundáns kulcsszavak eltávolítását az általános egyezésű kulcsszavak javára. 

Miért vezetik be ezt a módosítást?

A redundáns kulcsszavak tulajdonképpen jobban teljesítő vagy általánosabb egyezésű kulcsszavak másodpéldányai. Ezeknek a redundáns kulcsszavaknak az eltávolítása, valamint a kulcsszó egyezési típusok egységesítése megkönnyíti egy fiók kezelését. Ez nem befolyásolja negatívan a teljesítményt, a hirdetések továbbra is megjelennek ugyanazokra a keresésekre.

Egy példa a működésre

Ha a hirdetéscsoportban szerepel a “női kalapok” kulcsszó kifejezésegyezéssel és a kalapok hölgyeknek általános egyezésű kulcsszó is, akkor azt fogja javasolni a Google, hogy távolítsuk el a kifejezésegyezésű kulcsszót, mivel az általános egyezésű kalapok hölgyeknek kulcsszó már lefedi a “női kalapok”-ra érkező összes keresést.

Hol lehet ki-/bekapcsolni ezt az automatikus ajánlást?

A Javaslatok – Automatikus alkalmazás ikonra kattintva lehet elmenteni a választott beállítást.

Megfontolandó

Ez a Google újabb kísérlete arra, hogy a fiókokban csak általános egyezésű kulcsszavakra hirdessünk. Érdemes tesztelni, hogy az általános egyezésű kulcsszavak működnek-e a legjobban fiókunkban?! Továbbá egyre inkább előtérbe kerül a kizáró kulcsszavak fokozott használata!

Forrás: https://searchengineland.com/googles-remove-redundant-keywords-recommendations-have-changed-390939

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet