Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Termékteszt oldalak: minél több forgalmazóra linkelünk, annál jobb a rangsor

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.01.26.

Egy Google mérnök nemrég a SEO közösség tudtára adta, hogy minél több, különböző kereskedő termékoldalára mutat egy adott termékteszt cikk, az a tartalom annál jobban fog rangsorolni.

Ez valahol logikus, ugyanis ha csak egy forgalmazót említ a cikk, az nem hasznos, mert fennáll a lehetősége, hogy az egy promóciós cikk, és nem tükrözi a teljes valóságot (nem feltétlenül megbízható a tartalom). Ellenben ha a cikk írója valóban elmélyült a termék tesztelésében, és utánament az adott kereskedőknek, amiket fel is tüntet a cikkben, akkor az egy sokkal nagyobb megbízhatóságot ad a usernek.

Ráadásul így saját maga döntheti el, hogy kinél akarja megvásárolni az adott terméket. Lehet, hogy van olyan kereskedő, aki nem a legolcsóbban adja, de nála a legjobb a vevőkiszolgálás, vagy a felhasználó márkahű, stb.

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-product-reviews-linking-to-multiple-sellers-may-get-boost/476131

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet