A Google egy új adatvédelmi webhelyet indított, melyen információkat, példákat oszt meg velünk, hogy a magánélet védelmét jobban megőrző módon segíthesse vállalkozásunk növekedését. Az Ads Privacy Hub, azaz a Hirdetések adatvédelmi központja már 16 országban elérhető.
Az oldal a következőkben nyújt segítséget:
- Megismerteti a legújabb adatvédelmi változásokat és azok hatását a hirdetések teljesítményére.
- Megmutatja, hogyan hozhatunk létre belső adatbázist egy hatékony, adatvédelmet megőrző hirdetési stratégia érdekében.
- Olyan taktikai példákkal szemléltet, amelyek bemutatják, hogyan működnek együtt a Google adatvédelmi szempontú mérési megoldásai céljaink elérésében.
- Válaszokat adhat a marketingszakemberek által feltett gyakori kérdésekre a Google Ads adatvédelmi megoldásaival kapcsolatban.
Forrás: Google
Személyre szabott adatvédelmi mérési terv
A fentieken túl az Ads Privacy Planner segítségével könnyedén megtalálhatjuk a megfelelő mérési megoldásokat, amelyek a hirdetési stratégiánkat adatvédelmi szempontból erősítik. Csak néhány kérdésre kell válaszolnunk a Google Ads-fiók beállításával kapcsolatban, és megkapjuk a vállalkozásunkra szabott mérési megoldások listáját.
Ez egyelőre még csupán 4 országban érhető el (az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Thaiföldön), de már 2023. második felében bővül ez a kör.
A Google hisz abban, hogy javítani tudja a felhasználók adatvédelmét úgy, hogy a marketing szakemberek számára digitális betekintést és eszközöket biztosít, ezért folytatja az adatvédelmet megőrző hirdetési megoldások fejlesztését.
Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/13277270