Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google létrehozta az Ads Privacy Hub oldalt, a hatékonyabb teljesítmény-mérésért

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.02.16.

A Google egy új adatvédelmi webhelyet indított, melyen információkat, példákat oszt meg velünk, hogy a magánélet védelmét jobban megőrző módon segíthesse vállalkozásunk növekedését. Az Ads Privacy Hub, azaz a Hirdetések adatvédelmi központja már 16 országban elérhető.

Az oldal a következőkben nyújt segítséget: 

  • Megismerteti a legújabb adatvédelmi változásokat és azok hatását a hirdetések teljesítményére. 
  • Megmutatja, hogyan hozhatunk létre belső adatbázist egy hatékony, adatvédelmet megőrző hirdetési stratégia érdekében. 
  • Olyan taktikai példákkal szemléltet, amelyek bemutatják, hogyan működnek együtt a Google adatvédelmi szempontú mérési megoldásai céljaink elérésében.
  • Válaszokat adhat a marketingszakemberek által feltett gyakori kérdésekre a Google Ads adatvédelmi megoldásaival kapcsolatban.

Forrás: Google

Személyre szabott adatvédelmi mérési terv

A fentieken túl az Ads Privacy Planner segítségével könnyedén megtalálhatjuk a megfelelő mérési megoldásokat, amelyek a hirdetési stratégiánkat adatvédelmi szempontból erősítik.  Csak néhány kérdésre kell válaszolnunk a Google Ads-fiók beállításával kapcsolatban, és megkapjuk a vállalkozásunkra szabott mérési megoldások listáját.

Ez egyelőre még csupán 4 országban érhető el (az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Thaiföldön), de már 2023. második felében bővül ez a kör.

A Google hisz abban, hogy javítani tudja a felhasználók adatvédelmét úgy, hogy a marketing szakemberek számára digitális betekintést és eszközöket biztosít, ezért folytatja az adatvédelmet megőrző hirdetési megoldások fejlesztését.

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/13277270

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet