Egy új funkcióval bővült TikTok, ‘top products’ néven fut a creative centerben.
A legjobban teljesítő appon belüli termékeket lehet az iparágon belül másokkal összehasonlítani, az elmúlt 30 napra visszamenőleg egyelőre.
Az összehasonlítás a következő lépések mentén történik:
Rászűrünk fő kategóriákra/termékcsoportokra és így olyan benchmark statisztikákat kapunk, mint megtekintési arány, átlag költség, stb…
Ezen felül ad ki videókat is, melyek népszerűnek számítanak a termék kategóriáján belül.
A táblázat jobb szélén a details-re kattintva találunk még több adatot és a videókat is.
A statisztikák megmutatják, hogy a hirdető hol áll az iparági átlaghoz képest az adott metrikákban, mely lehetőséget biztosít a pozíciónk felmérésében és annak erősítéséhez is segítség lehet.
Fontos, hogy a statisztika nem egy kimondott termékre, tehát pl. nem egy adott márka adott darabjára, hanem terméktípusokra ad adatokat, de viszonylag mélyebb szintre le tudunk menni a kampányokon belül.