A Google Ads leegyszerűsíti a földrajzi célzást. Az alacsony hatású beállításokat eltávolítja, így a célzási élmény javulni fog. A Google Ads márciustól kezdődően értesíti a hirdetőket a földrajzi célzás beállításainak közelgő változásairól az egyes kampánytípusokban.
A változtatások célja a célzási folyamat egyszerűsítése és összehangolása, így a hirdetők számára egyszerűbbé és egyértelműbbé válik a hatékony kampányok létrehozása.
A célbeállításokat érintő egyik legfontosabb változás az, hogy a Google eltávolítja a „ Keresési érdeklődés: Az Ön által megcélzott helyekre kereső emberek ” opciót.
A Google szerint ennek a lehetőségnek az elfogadási aránya alacsony, ráadásul úgy találta, hogy nem használják hatékonyan.
A hirdetők továbbra is megcélozhatják a „ Jelenlét vagy érdeklődés ” vagy a „ Jelenlét ” opciókat, amelyek jobban illeszkednek a legtöbb kampány hirdetési céljaihoz.
A „Jelenlét vagy érdeklődés: A kizárt helyeken tartózkodó, rendszeresen tartózkodó vagy irántuk érdeklődést tanúsító személyek” kizárási lehetőség szintén el lesz távolítva.
A Google szerint sok hirdető zavarónak találja ezt a lehetőséget, és csekély hatással van a kampány teljesítményére, jellemzően nem vagy nem szívesen használják.