Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan helyettesítsük a hasonló közönségeket?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.03.10.

Augusztus 1-vel megszűnik a similar audience feature, ezután nem fog már adatot gyűjteni, illetve a meglévő adatbázisok is megszűnnek, nem lehet kampányokhoz hozzácsatolni. Ezzel a Google egy igen értékes szolgáltatását veszítjük el.

Ads a 3rd party cookiek kivezetéséhez köti a similar audiencek megszűnését és ehhez egy tartósabb megoldást javasol. Lássuk, mi a Google javaslatai.

Google javaslatok az átállásra:

  1. Készítsünk listát hogy hol és milyen similar listákat használunk a kampányoknál
  2. Érték alapú optimalizálás alkalmazását javasolja, rendeljünk monetáris értéket a konverizókhoz
  3. Customer match (email lista), hacsak nem vagyunk opt-outolva, továbbra is signalként fogja a rendszer használni és a saját listák jellemzően a legerősebbek. Smart biddingnél és value based biddingnél ezeket a listákat a rendszer automatikusan figyelni fogja
  4. Készítsünk egyéni szegmenseket brand és nem brand kulcssszavakra és ezeket alkalmazzuk a kampányoknál
  5. Affinity szegmensek használata
  6. Optimalizált célzás alkalmazása – itt ajánlják, hogy saját listákat töltsünk fel, ezekben az esetekben jobban működik, feltöltés után lassan bővítsük az audience expansiont.
  7. Demográfiai célzások, kizárások megszüntetése
  8. GA4 átállás
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet