Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bemutatja a Hirdetések Átláthatósági Központját

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.04.05.

Annak érdekében, hogy bizonyítsa elkötelezettségét a felhasználók és a vállalkozások biztonságos és átlátható hirdetései mellett, a Google bejelentette a Hirdetések Átláthatósági Központjának elindítását és a 2022-es hirdetésbiztonsági jelentés kiadását.

Mi az az Ad Transparency Center?

A Hirdetések Átláthatósági Központja , amely a következő hetekben jelenik meg a felhasználók számára világszerte, kereshető adatbázist kínál a Google Keresésben, a YouTube-on és a Display Hálózaton megjelenő összes hirdetésről.

A Big Tech társai hirdetéseinek átláthatóságára tett erőfeszítéseihez hasonlóan a Google is arra törekszik, hogy a felhasználók megfelelő tájékoztatást kapjanak az általuk látott hirdetésekről. 

A Google nagyobb átláthatóságot kínál a politikai hirdetések számára. A politikai hirdetésekre vonatkozó további részletek közé tartozik a hirdetők által elköltött összeg, a hirdetés megjelenésének száma és a földrajzi célzás feltételei.

Az Ads Transparency Center használata reklámkutatási eszközként

A hirdetők a Hirdetések Átláthatósági Központját kutatási eszközként használhatják a versenytársak terveinek elemzéséhez, illetve a hirdetésszövegeket Google Ads-kampányok létrehozásához.

A Hirdetések Átláthatósági Központja mellett a Saját hirdetési központot is meglátogathatjuk Google-fiókunkban. Az októberben bemutatott funkció lehetővé teszi a Google-on nemrégiben látott hirdetések áttekintését. Kategória, márka és kényes témák szerint szabályozhatjuk a megjelenített hirdetéseket .

Insights from the 2022 Ads Safety Report

A kapcsolódó hírek között a Google 2022-es hirdetésbiztonsági jelentése részletes betekintést nyújt a csalás megelőzésére, az átláthatóság biztosítására és a fiatalabb felhasználók védelmére tett erőfeszítéseibe.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet