A partnerségi hirdetések hatékonyabb és költséghatékonyabb módszert kínálnak a hirdetőknek a közönség elérésére.
Az Instagram most felfedte, hogy a márkás tartalmi hirdetéseket partnerhirdetésekké nevezi át, új módszereket kínálva a márkáknak és az alkotóknak a hirdetési erőfeszítésekben való együttműködésre.
A partnerhirdetések lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy kiterjesszék az alkotók vagy más partnerek fiókjából származó tartalmat, elősegítve ezzel a szélesebb körű együttműködést.
A frissített hirdetési formátum lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy az organikus Instagram-tartalmak szélesebb körét reklámozzák partnerségi hirdetésként. Ide tartoznak a fizetett partnerségi címkével ellátott, márkás tartalmak, az Instagram Collab-bejegyzések, a @megemlítések, az emberek címkéi, a termékcímkék és más olyan tartalmak, amelyeken nem szerepel a fizetett partnerség címkéje. A hirdetőknek lehetőségük van új partnerségi hirdetéseket létrehozni a Hirdetéskezelőben anélkül, hogy meglévő bejegyzésre lenne szükségük. E további használati esetek figyelembevétele érdekében a vállalat frissíti az engedélyeket, hogy a partnerségi hirdetéseket még felhasználóbarátabbá tegye.
Az Instagram szerint a partnerhirdetések jelentik a leghatékonyabb és legátláthatóbb módszert a hirdetők és a partnerek együttműködésére a reklámkampányokon. Adataik azt sugallják, hogy a partnerhirdetéseket a szokásos üzletmenet (BAU) hirdetésekkel kombináló kampányok 53%-kal magasabb átkattintási arányt, 19%-kal alacsonyabb műveletenkénti költséget eredményeznek, és 99%-kal a BAU-hirdetések önmagukban is jobban teljesítenek.
Az új hirdetésekről a Meta blogon olvashatsz .
Az új hirdetések rendkívül hatékony és átlátható módot kínálnak a márkák és az alkotók számára, hogy együttműködjenek a hirdetési kampányokban. Azáltal, hogy lehetővé teszik a különböző típusú organikus Instagram-tartalom népszerűsítését, ezek a hirdetések szélesebb körű együttműködést és fokozott felhasználói elkötelezettséget tesznek lehetővé.
A korai tesztek során az új hirdetésekről bebizonyosodott, hogy lényegesen magasabb átkattintási arányt, alacsonyabb műveletenkénti költséget jelent és nagyobb valószínűséggel teljesítenek a hagyományos, megszokott üzleti hirdetésekkel szemben.