Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google minden hirdető számára elérhetővé teszi a márkakorlátozási beállításokat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.04.

A marketingszakemberek az új korlátozási beállításokkal visszavehetik az irányítást kampányaik és hirdetéseik megjelenési helye felett.

A Google széles körben bevezeti a márkakizárásokat a Performance Max és az általános egyezésű márkakorlátozásokat a Keresésben minden hirdető számára.

A sikeres kísérleteket követően a keresőmotor bejelentette, hogy ez a lépés segíteni fogja a marketingeseket abban, hogy irányítsák a Google AI-t, és hol jelenjenek meg kampányaik az interneten.

Eddig mindkét funkció csak béta verzióban volt elérhető.  Az általános egyezésű márkakorlátozások segítségével a marketingesek növelhetik kampányaik elérését, míg a márkakorlátozások révén a marketingesek irányíthatják a Performance Max kampányaikat. E beállítások használatával a hirdetők növelhetik kampányaik elérését, és lépéseket tehetnek annak érdekében, hogy hirdetéseik ne jelenítsenek meg olyan márkajelzéssel ellátott lekérdezéseket, amelyeket esetleg el szeretnének kerülni a Keresésben.

Az általános bevezetés mindössze két héttel azután következik be, hogy a Google elkezdte tesztelni automatikusan létrehozott eszközeit a Performance Max kampányokon. A Google azután indította el a kísérletet, hogy visszajelzést kapott a marketingesektől, akik nagyobb ellenőrzést akartak elérni a márkaforgalommal kapcsolatban. A Google egy sikeres próba után döntött a kezdeményezés kiterjesztése mellett.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet