A megjelenítők mostantól ugyanúgy nyomon követhetik az AMP teljesítményét a Google Analytics 4-ben, mint a Universal Analytics esetében.
A Google minden megjelenítő számára bevezette az AMP-támogatást a Google Analytics 4-ben (GA4).
Ha továbbra is AMP-t használunk, már ugyanúgy mérhejük teljesítményt, mint a Universal Analyticsben (UA), amikor szombaton elérkezik a GA4 kényszerített áttelepítési határideje.
Ennek az integrációnak a GA4-be való beépítése paritást tesz lehetővé a Universal Analytics szolgáltatással, és segít a megjelenítőknek a zökkenőmentes átállásban, amikor az UA ezen a hétvégén véglegesen megszűnik.
A Google bejelentette, hogy bevezette az AMP-támogatást a GA4-ben a megjelenítők számára, akiknek kevesebb mint négy napjuk van hátra a Universal Analytics lejáratáig. Egy közleményben ez állt:
- “A GA4 migrációs határideje már csak napok múlva jár le, de ez nem jelentette a platform új frissítéseinek lelassulását.”
- „Bejelentettük az AMP támogatását a GA4-ben, amely ma széles körben elérhető a kiadók számára.”
- „Az AMP minden méretű kiadónak segített abban, hogy nagyszerű felhasználói élményt érjenek el olvasóik számára, és ez az integráció kritikus fontosságú azon megjelenítők számára, akik úgy döntenek, hogy az AMP-t használják mutatóik GA4-en belüli nyomon követésében.”