A Threads a Twitter kihívásainak legújabb platformja, amely Elon Musk vezetése alatt sok felhasználót és hirdetőt idegesített.
A Meta újdonsága az Instagram márkanév alatti Threads egy „szövegalapú beszélgetési alkalmazás”.
Mi az a Threads pontosan? A letöltési oldal szerint:
„A threads az a hely, ahol a közösségek összegyűlnek, hogy megvitassák az Önt ma érdeklő témákat a holnap felkapott témákig. Bármi is érdekli, követheti kedvenc alkotóit, és közvetlenül kapcsolatba léphet velük, és másokkal, akik ugyanazokat a dolgokat szeretik – vagy hűséges követőket építhet ki, hogy megosszon ötleteit, véleményét és kreativitását a világgal.”
Mióta Elon Musk megvásárolta a platformot, a Twitter új és izgalmas módszereket talált arra, hogy sok felhasználót felzaklatjon és hirdetési bevételeket veszítsen . A szálak platformot jelenthetnek a marketingesek és a hirdetők számára – de végül bárhová is mennek a felhasználók, a költségvetés és a marketingbefektetések követni fogják.
Már lehet regisztrálni az alkalmazásra. Ehhez lépjünk az Instagram keresőjébe, írjuk be a „Threads” szót, és megjelenik egy „Admit One” jegy a keresőmező jobb oldalán
Az egyik régió, ahol a Threads nem indul, az EU. A Meta többszörös pénzbírságot kapott az EU-ban az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) megsértése miatt.
Az Independent szerint:
„A Metához közel álló források azt mondták, hogy a technológiai óriás azért tartózkodott a szolgáltatás EU-ban való bevezetésétől, mert a vállalat szerint az EU digitális piacokról szóló törvényében foglaltak nem egyértelműek. A törvény értelmében az olyan cégek, mint a Meta, „kapuőrökké” válnak, és korlátozzák a felhasználók személyes adatainak keverését.”