A Google új funkciója lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy kreatív elemeket, például képeket, videókat és szöveget társítsanak a jobb felhasználói élmény érdekében.
Az új Google Performance Max funkció lehetővé teszi a termékek kombinálását és gyűjtemények létrehozását – hirdetésekhez vagy ingyenes terméklistákhoz.
A gyűjtemények lehetővé teszik, hogy termékeket társítsunk kreatív elemeihez – képekhez, videókhoz és szöveghez.
A különböző termékek és eszközök társításának lehetősége leegyszerűsíti a terméklistázási élményt, így időt és pénzt takarít meg. A gyűjtemények a termékadatokat is gazdagíthatják, ami jobb termékteljesítményt, fokozott elkötelezettséget és gazdagabb ügyfélélményt eredményezhet.
A kollekciók legfeljebb 100 terméket tartalmazhatnak. Csak a Performance Max keretein belül értékesített helyi termékekhez érhetők el az üzletek céljaira.
A következőképpen állíthatunk be collections feedet a Merchant Centerben:
- Jelentkezzunk be a Merchant Center-fiókba.
- Válasszuk a Products lehetőséget .
- Kattintsunk a Feeds elemre .
- Válasszuk Collection feeds lapot.
- Kattintsunk a + (plusz) gombra.
- Válasszuk ki azokat az úti célokat, amelyeken meg szeretnénk jeleníteni gyűjteményt.
- Adjon nevet a collection feednek .
- Válasszunk egy feltöltési módot, majd kövessük a kiválasztott módszerre vonatkozó utasításokat.
A Google még nem vezette be Gyűjtemények funkcióját szélesebb körű vagy nemzetközi promóciókhoz.
Valamint még nem erősítette meg jövőbeli terveit ezzel a funkcióval kapcsolatban. Egyelőre ez egy nagyszerű lehetőség a helyi marketingszakemberek számára, hogy maximalizálják helyi elérhetőségüket, de országokon átívelő célokra még bizonytalan a használata.