Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google bemutatta az új irányelvét, amellyel a félrevezető hirdetések ellen küzd

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.09.05.

A Google Ads új irányelvet vezet be a csalások leküzdésére és a félrevezető hirdetések megelőzésére. A korlátozott hirdetésmegjelenítési irányelv “Limited Ads Serving” fokozza a hirdetések átláthatóságát, építi a felhasználók bizalmát és visszaszorítja a félrevezető hirdetéseket. 

Az új irányelv próbaidőt ír elő az ismeretlen hirdetőknek és korlátozza a hirdetés megjelenését a fiókban. Az új irányelv akkor érvényes, ha egy hirdető bizonyos márkákat céloz meg kampányában, de a hirdetés és a márka közötti kapcsolat nem egyértelmű. Ilyen esetekben korlátozza a megjelenést a rendszer. 

A Google Ads értesíti az új irányelv által érintett hirdetőket. Ezek a hirdetők útmutatást kapnak azzal kapcsolatban, hogy a Google által “minősített” státuszhoz szükséges követelményeket teljesítsék. 

A szigorúbb hirdetési irányelvek bevezetése növeli a felhasználók bizalmát, illetve segíthet egyes márkáknak azáltal, hogy csökkenti a rossz minőségű hirdetések megjelenését.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet