Az Attribution Analytics egy belső mérési megoldás, amely elemzi az ügyfelek teljes útját a közösségi platformon, az inspirációtól a cselekvésig, vagyis betekintést nyújt a felhasználók vásárlási útjába.
Azáltal, hogy tisztább képet kapunk arról, hogy az ügyfelek hogyan vásárolnak, azonosíthatjuk a fejlesztésre szoruló területeket, így jobb felhasználói élményt teremthetünk, és elősegíthetjük vállalkozásunk növekedését.
Hol érhető el ez a funkció és mire használható?
A TikTok Ads Manager Analytics menüpontjában található az Attribution Analytics, melynek első funkciója a Teljesítmény-összehasonlítás. Ez az alábbiakra használható.
- Elemezd és hasonlítsd össze a különböző hozzárendelési ablakokban jelentett események számát olyan kulcsfontosságú műveleteknél, mint a Tartalom megtekintése, Kosárba helyezés, Fizetés kezdeményezése, Vásárlás, valamint a KPI-okra, például az ügyfélszerzésenkénti költségre (CPA) gyakorolt hatást.
- Nézd meg az átkattintási és kattintás nélküli konverziók változását, valamint a CPA-t a kattintási és megtekintési hozzárendelési ablakok különböző kombinációiban.
- Szerezz betekintést a jelenlegi hozzárendelési beállításokon túl a jövőbeli mérési stratégia meghatározásához.
A Teljesítmény-összehasonlító eszköz a gyakorlatban a következőkre használható:
- Találd meg a megfelelő hozzárendelési ablakot: A teljesítmény-összehasonlítás megmutatja, hogy a különböző hozzárendelési ablakok hogyan befolyásolják a kulcsfontosságú mutatókat, és segít kiválasztani a kampány értékének maximalizálása érdekében a legjobb időtartamot.
- Ismerd meg a TikTok-nézetek értékét a konverziók számának növelésében: A teljesítmény-összehasonlítás felmérheti, hogy a TikTok-nézetek mennyire vezetnek nézetalapú konverziókhoz. 1 napos és 7 napos kattintás nélküli hozzárendelési lehetőségeket biztosít a hirdetés által a támogatott konverziókra gyakorolt hatás összehasonlításához.
- Lépj túl az utolsó kattintás hozzárendelési módszerén: A kattintáson alapuló konverziók önmagukban nem ragadják meg a TikTok teljes hatását. A teljesítmény-összehasonlítási adatok ezt a hiányt pótolják azáltal, hogy felfedik a hirdetés megtekintése vagy rákattintása után bekövetkező konverziók számát, valamint azt az időt, amely a konverziók bekövetkezéséhez szükséges.
- Beépített új mérési megoldások: A Teljesítmény-összehasonlító eszközből származó információk segítségével átfogó mérési tervet készíthetsz TikTok hirdetéseidhez. A TikTok belső és harmadik féltől származó mérési megoldásokat kínál, amelyek segítségével megbízható adatforrásokat hozhatsz létre kampányod teljesítményének értékeléséhez.
- Olvasd el ezt a hasznos útmutatót a beállításokhoz.
Forrás: https://searchengineland.com/tiktok-attribution-analytics-measurement-customer-journey-432298