Az új funkciók célja a kampánykészítés folyamatának egyszerűsítése a hirdetők számára és a vásárlók felhasználói élményének javítása.
Lássuk, mik ezek!
- Collection ads: ezt a hirdetéstípust, amely már elérhető az Instagramon, most tesztelik a Facebook Reels hirdetéseknél.
A formátum egy nagy videóból vagy képből, valamint további kisebb képekből áll. A felhasználók végiglapozhatják ezeket a képeket, hogy többet megtudjanak az őket érdeklő termékekről.
- Multi-destination Reels carousel ads: ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy a megjelenített képeken keresztül több termékoldalra irányítsák a potenciális vásárlókat segítve őket abban, hogy könnyebben megtalálják a keresett termékeket, ami potenciálisan növelheti az eladásokat.
- Swipe left funkció: már elérhető a Facebook és az Instagram Reels hirdetéseiben, lehetővé teszi az embereknek, , hogy könnyedén még többet megtudjanak az őket érdeklő termékekről, megkönnyítve a vásárlást és javítva a felhasználói élményt, ami ismét növelheti az eladásokat.
Forrás: https://searchengineland.com/meta-new-features-facebook-instagram-reels-ads-433162