Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Meta új funkciókat vezet be a Facebook és Instagram Reels hirdetéseknél

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.10.17.

Az új funkciók célja a kampánykészítés folyamatának egyszerűsítése a hirdetők számára és a vásárlók felhasználói élményének javítása.

Lássuk, mik ezek!


  • Collection ads: ezt a hirdetéstípust, amely már elérhető az Instagramon, most tesztelik a Facebook Reels hirdetéseknél.

 A formátum egy nagy videóból vagy képből, valamint további kisebb képekből áll. A felhasználók végiglapozhatják ezeket a képeket, hogy többet megtudjanak az őket érdeklő termékekről.

  • Multi-destination Reels carousel ads: ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy a megjelenített képeken keresztül több termékoldalra irányítsák a potenciális vásárlókat segítve őket abban, hogy könnyebben megtalálják a keresett termékeket, ami potenciálisan növelheti az eladásokat.
  • Swipe left funkció: már elérhető a Facebook és az Instagram Reels hirdetéseiben, lehetővé teszi az embereknek, , hogy könnyedén még többet megtudjanak az őket érdeklő termékekről, megkönnyítve a vásárlást és javítva a felhasználói élményt, ami ismét növelheti az eladásokat.

Forrás: https://searchengineland.com/meta-new-features-facebook-instagram-reels-ads-433162

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet