Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Ads világszerte minden ügyfél számára elérhetővé teszi a Demand Gen kampánytípust

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.10.20.

A Google Ads megkezdte a Demand Gen globális bevezetését, így mostantól minden ügyfél hozzáférhet. Valamint a Discovery-hirdetések frissítése a az elmúlt héten kezdődött és a jövő év elejéig folytatódik. 

A Google szerint a Demand Gen háromszor magasabb átkattintási arányt érhet el és 61%-kal alacsonyabb műveletenkénti költség mellett (CPA) a fizetett social kampányokhoz képest.

Ezt úgy tudja elérni, hogy különféle formátumokat kínál, hogy a márkák jobban személyre szabhassák tartalmukat a közönségüknek, a rövid formátumú videóktól a carousel hirdetésekig.

Menachem Ani, a JXT Group alapítója, részt vett a Demand Gen béta tesztben annak általános bevezetése előtt és megosztott néhány bevált stratégiát. A Google budget és ajánlattételi javaslatokat is megfogalmazott, amelyek szintén elérhetők a cikkben.

Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-demand-gen-globally-433100

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet