Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Maximalizált organikus elérés a 2024-es közösségi média legújabb algoritmusaival

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.01.18.

A cikkünk forrása elemzi a 2024-es főbb platformok (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter (X), TikTok, Pinterest és YouTube) különböző algoritmusait, és hasznos tippeket adunk az algoritmus működéséhez.

Néhány példa a cikkből a 3 legkedveltebb közösségi felülethez:

Facebook – A legfontosabb frissítések 2023-24-ben: A Facebook algoritmusa előnyben részesíti a bejegyzéseket a csoportokban, illetve hashtag cimkézési listákat ajánl fel a bejegyzések írásakor. 2024-ben továbbra is a videós tartalom megosztására, a nyilvános bejegyzések készítésére, illetve olyan bejegyzések megosztása, amelyek hosszabb, kifejtős kommentre ösztönöznek.

Instagram – Fontos megjegyezni, hogy az Instagram algoritmusa nem kínál fel tartalmakat, ha azt kattintáscsali, vagy elköteleződési csalit tartalmazó bejegyzéseknek véli, versenyeket és nyereményjátékokat sem ajánl, illetve más forrásból származott (újrahasznosított, hozzáadott érték nélküli) tartalmat sem preferál. Amire összpontosítani kell: Reels, kommentek reagálása a lehető leggyorsabban (a közzétételt követő 3 órán belül), hashtagok kisérletezése (mivel nincs kőbe vésett stratégia), Insta story használata. Illetve fontos a következetes közzététel.

LinkedIn: Ezen a felületen is a következetesség az egyik legfontosabb az algoritmusok számára. Változatos tartalomtípus, azaz szöveg, kép, videó. “Beszélgetésre” buzdító tartalmak létrehozása.

Teljes lista a blogcikkben olvasható / közösségi felületenként felsorolva.

Forrás: https://storychief.io/blog/social-media-algorithms-updates-tips

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet