Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az Instagram Reels videói teljesítenek a legjobban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.02.14.

Az Instagram Reels videói teljesítenek a legjobban, derült ki egy Emplifi által végzett felmérésből (a Facebook és TikTok videókat is felülmúlja a teljesítmény).

Több ezer globális márka közösségi videótartalmainak vizsgálata során az Emplifi arra a megállapításra jutott, hogy az Instagram Reels hosszabb videók teljesítményében jobb, mint a rövid formátumú videóké.

Az Instagram reels videók (amelyek 90 másodpercnél hosszabbak) több mint kétszer annyi videómegtekintést generáltak, mint a TikTok-videók. Ez a betekintés izgalmas lehetőséget kínál a márkák számára, hogy újragondolják kreatív stratégiájukat az Instagramon. Az adatok azt mutatják, hogy a közönség pozitívan reagál a hosszabb videókra – ugyanakkor a kulcs továbbra is az, hogy a márkák szórakoztató és értékes tartalmat állítsanak elő.

Forrás:

https://emplifi.io/press/emplifi-reports-instagram-reels-outperformed-other-video-content-instagram-facebook-tiktok

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet