A Meta új közönségbetekintési és célzási lehetőségeket vezetett be Advantage+ Shopping kampányaiban.
Ezek az új lehetőségek lehetővé teszik, hogy jelentéseket készítsünk a közönségről, és megcélozzuk a termékünk vagy szolgáltatásain iránt érdeklődő személyeket, akik még nem vásároltak.
A közönség jobb megértése hatékonyabb kampányoptimalizálást tesz lehetővé, míg a precíz célzási lehetőségek segítenek elérni a nagy értékű fogyasztókat. Mindkét szempont a konverziók növekedéséhez és a kampány általános sikeréhez vezethet.
A Meta bevezetett egy új funkciót, az „elkötelezett ügyfelek közönségszegmensét”
Az Elkötelezett ügyfelek közönségszegmenssel egyéni közönségekkel határozhatja meg elkötelezett ügyfeleit, amely kifejezetten erre a közönségre vonatkozóan nyújt jelentési lebontásokat.
A Meta új szegmenst kínál az eredmények elemzéséhez a Hirdetéskezelőben. Csak lépjünk a Lebontás menübe, és válasszuk a „Demográfia közönségszegmensek szerint” lehetőséget. Innentől külön sorok jelennek meg az Új ügyfelek, a Meglévő ügyfelek és az Elkötelezett ügyfelek számára.
A Meta szerint az elkötelezett ügyfelek „azok az emberek, akik tisztában vannak a vállalkozásunkkal, vagy kapcsolatba léptek termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal, de nem vásároltak”.
A továbbfejlesztett célzással egyéni közönséget vagy több egyéni közönséget is létrehozhatunk az elkötelezett ügyfelek számára, de valószínűleg ki kell hagyni a fizető ügyfeleket a beállításukkor.
Ez a frissítés jelentős betekintést nyújt a teljesítménybe és az Advantage+ Shopping-kampányok megvalósításába. Mivel minimális a hirdetői ellenőrzés a célzást illetően, ez segít egyértelművé tenni, hogy értékesítési teljesítményének mekkora része származik az új ügyfelektől, a jelenlegi ügyfelektől és azoktól, akik vásárlás nélkül léptek kapcsolatba a márkával